البوم متفاوت دیزنی
البوم تصاویر عروسکی برای موبایل و کامپیوتر
تصاویر زیبا و جدید
 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

نسترن
ساعت18:20---9 مرداد 1392
اه بازم باز نشدن برا دیدنشون شما بگین باید چه کنم نه شما اصلا من از شماااااااااااااااااا میپرسم___________..... نه من ازشما میپرسم چررررررررررا عروسک جون به ایمیلم یه ایمیل بزن خوشحال میشم ########
پاسخ:چه کنم دیگه !! شانس دیدنشونو نداشتی :) .... باشه اگه وقت کردم!


نسترن
ساعت12:47---9 مرداد 1392
سلام عروسک ملوسک چرا عکسا باز نشدن گلم:): P
پاسخ:عزیزم باز می شن .. دوباره چک کن


نگین
ساعت20:16---29 خرداد 1392
منو یادته؟ خیلی ممنون از نظرای سازندت واسه بلاگم بوس بای
پاسخ:خواهش می کنم نگین عزیزم .. معلومه یادمه


کیمیا زارع
ساعت1:57---28 خرداد 1392
اه ثبت نام نمیکنه خدافظ
پاسخ:مشکلت در ثبت نام چیه؟ اگر دوست داشتی ایمیلتو بده تا برات رمز و نام کاربری رو بفرستم عزیزم


کیمیا زارع
ساعت1:50---28 خرداد 1392
سلام من خیلی اینا دوست دارم و عضو میشم از زحماتتون واقعا ممنون کارتون بیسته ! شایدم دیویسته!
پاسخ:خواهش می کنم عزیزم .. ممنون از نظرت


عری
ساعت13:32---13 خرداد 1392
قیافه ی خودشون که خوشکل تر بود
پاسخ:آره مخصوصا آریل


pardis
ساعت14:40---11 خرداد 1392
سلام عروسک جونممممممممممم

البته پس از قرن ها

واقعا ببخشید اصلا وقت نداشتم بیام بهت سر بزنم هم وبلاگ خودم بود هم درسام

ولی بازم دوستیم دیگه نه؟؟؟؟؟؟؟

راستی به وبلاگم یه سری بزن منم قول میدم که از این به بعد زود زود بیام پیشت

دوست دارم بووووووووووووووووووووووس

راستی آدرس وبم شده این:

http://pardis-shokolatiblogfa.com

منتظرت هستم دوست خوبم

یه چیز دیگه اسم وبلاگم نبود رو دیواره بغلیت حذفش کردی یعنی باهام قهری


پاسخ:منم دارم میام پیشت .. نه من فکر کردم تو قهری عجیجم ... ببببووووسسسس


دیبا
ساعت13:14---7 خرداد 1392
اگر میشه فقط برای اونایی که عضوند نذارید
پاسخ:دیبای عزیزم عضو شدن سخت نیست که .. بعد این عضو شدن به منزله ی یک نظرسنجی برای هر مطلب می مونه که استقبال دوستان رو ببینم ولی خیلی از پست ها عضویت نمی خواد .. به هر حال مممنونم که گفتی سعی می کنم دیگه عضویت رو کمتر کنم بووووس


غزلی
ساعت1:31---15 فروردين 1392
سلام دوستان.........
خیلی قشنگ بودن...ایول جوجوا
راستی زیاد خوش نگذرونید چون پس فردا...........مدرسههههه


غزلی
ساعت1:28---15 فروردين 1392
یا امام زاده بیژنپاسخ:ای شیطون

غزلی
ساعت1:28---15 فروردين 1392
یا امام زاده بیژنپاسخ:ای شیطون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:, :: 16:28 :: نويسنده : عروسک و ملوسک

درباره وبلاگ

سلام دوستان ... از همه ی صفحات وبلاگ بازدید کنید و یا اگر دنبال تصویر خاصی هستید به قسمت موضوعات برید ... در صورت تمایل نظراتتونو اعلام کنید ............ ایمیل وبلاگ :albumdoll@yahoo.com
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 1302
بازدید کل : 842876
تعداد مطالب : 138
تعداد نظرات : 2088
تعداد آنلاین : 1

......بنر وبلاگ ما ........

albumdoll.loxblog.com ...تصاویر فانتزی و جدید

...... بنر وبلاگ شما ......

¢lï¢k

http://mahdyeh1378.mihanblog.com